شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۴:۲۱:۱۸

صادرات میعانات گازی درمجتمع پارس جنوبی از95 میلیون بشکه گذشت

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در 9 ماه گذشته 95 میلیون و 982 هزار و 450 بشکه میعانات گازی از پالایشگاه‌های این مجتمع صادر شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 10 درصد افزایش نشان می‌دهد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مسعود حسنی افزود: بیشترین حجم صادرات مربوط به پالایشگاه پنجم با ثبت رکورد 18 میلیون و 742 هزار و 339 بشکه میعانات گازی است.


وی اضافه کرد: پالایشگاه‌های اول، دوم، سوم، چهارم، ششم و پالایشگاه نهم (فاز 12) نیز هر کدام به ترتیب شش میلیون و 776 هزار، 17 میلیون و 538 هزار، 18 میلیون و234هزار، هفت میلیون و632هزار، 11 میلیون و 762 هزار، 15 میلیون و 295هزار بشکه میعانات گازی از ابتدای سال 94 تا پایان آذرماه صادر کردند. طرح‌های توسعه میدان گازی پارس جنوبی در شهرستان‌های عسلویه و کنگان در جنوب استان بوشهر در دست اجرا و بهره‌برداری است که اکنون روزانه 420 میلیون متر مکعب گاز از 17 فاز این میدان تولید می‌شود. شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی مسئولیت بهره‌برداری و نگهداری از فازهای افتتاحی را برعهده دارد.



  کد خبر : 1043
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :